İçimdeki "şey" diyo ki : oldun. ama ne oldum..? :P
Bir bakıma, oldukça güçlü hissediyorum kendimi, hiç olmadığım kadar güçlü, eskiden olduğum kadar özgüven sahibi.. bir bakıma da, hala "korku"dan kaçamıyorum, hala korkuyorum, korktukça hata yapma yüzdem artıyo sanki :S bundan kurtulmak için bir an önce doğruyu bulmak için içine girdiğim çaba artırıyo belki de hata yapma yüzdemi? herneyse...artık kendimi kabullendim sanırım :S
love me <3 :P :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder