Neyse Cumartesi sabahı geldi çattı sonunda :s ..ve henüz toparlanmaya hiç başlamamış olan ben sabah 11'e doğru işe koyuldum; akşamüstü saat 4 gibi ancak toparlanmayı bitirebildim.
Evet, toplamda 5 parça oldu.. Bu sene, geçen 2 seneye göre daha az ıvır zıvır götürüyorum. Buna rağmen o kadar çok elediğim şey oldu ki: "bunu bayrama geldiğimde götürürüm", "bunu giymesem de olur", "zaten bunu kullanmıyorum", "bu olmadan bayrama kadar idare edeyim"... gibi birsürü cümle kurdum. Ve sonunda bu kadar harekete alışkın olmayan bedenim isyan etti, başağrısı ve benzeri şikayetlerle yığıldım kaldım..Akşam olduğundaysa sıra anneme geldi :)) Börek ve sarma!!! Burdan Faika ve İsa Demiray sakinlerine duyrulur: bissürü bissürü sarma geliyooooor!! :))
Neyse öyle böyle topladım pılımı pırtımı... Peki ya bunla bitiyo mu?? Tabii ki hayır.. :( Bi de her zaman günlerce ertelediğim, btüm bu eşyaları yerleştirme işi var.. Bu kez kararlıyım, ilk gün boşaltıyorum valizimi! :) Pırıl pırıl olacak her taraf! Bakalım ne kadar sürecek pırıl pırıllığımız? Kaç gün sonra kat görevlisinden laf işitmeye başlayacağız?? :))
Umarım bu kez beni güzel bir sene bekliyordur... Bekle beni ODTÜ! Birkaç saat sonra ordayımm!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder